söndag 1 oktober 2017

Höst och brist på inspiration

Hösten är här. Precis som vanligt vid den här tiden på året virvlar den in med gula löv och mörka kvällar. I år tror jag att jag gillar det. Ja, jag skriver "tror" eftersom det i så fall är en helt ny erfarenhet för en sommarentusiast som jag.
 

Tillsammans med höstens intåg lägger sig trädgårdsinspirationen. Totalt platt ligger den. I trädgården växer gräset högt och rabatterna ropar efter omsorg. Varken gräs eller rabatt får något gehör. Jag är upptagen med att gosa i soffan, dricka te och fundera.

Bland annat funderar jag över bloggens vara eller icke vara. Inte för att jag känner någon press över att göra inlägg, nä det får anstå tills lusten slår till. Så egentligen är det inte mycket att fundera över. Blogginlägg kommer när jag känner för det. Tills dess önskar jag er alla en härlig och mysig höst!

1 kommentar:

  1. Vilken härlig bild och sund inställning:)
    Ha det gott!

    SvaraRadera

Tack för att du vill lämna en kommentar! Jag blir superglad! Det är så roligt att läsa vad du tycker och tänker.