lördag 5 augusti 2017

Så här i Pride-tider

Jag är inte en sån person som är ute och flaggar och paraderar, men jag tror på kärlek. Kärlek på lika villkor för alla inblandade ska det vara förstås, bara alla är lyckliga. Det är genom kärlek och goda handlingar man kan förändra världen. Tror jag alltså. Här nedan kommer en liten bildkavalkad från vackra och stolta växter i vår trädgård. Dagen till ära i pride-färgerna.


Den här underbara vindsnurran får stå för min åsikt den här helgen.








Må väl därute och ta hand om er!

2 kommentarer:

  1. Kan bara hålla med dig. Inte heller jag går i paraden, men det ser ganska häftigt ut när man ser på TV.
    Fin vit lilja!
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  2. Fint sagt! Vindsnurran passar ju extra fint just nu, och får förstås en ännu djupare innebörd när man läst "Blomsterflickan"! :D Sååå bra den var! Hurra för kärleken! ❤

    SvaraRadera

Tack för att du vill lämna en kommentar! Jag blir superglad! Det är så roligt att läsa vad du tycker och tänker.