tisdag 6 juni 2017

Och vinnaren blev...

Här sitter jag och är jätteglad. Solen strålar från en klarblå himmel och det är vindstilla. Teet smakade fantastiskt gott i växthuset den här morgonen och fåglarna kvittrade. Vilken underbar start på dagen!


Jag är dessutom väldigt glad över all respons jag fick på förra inlägget. Så roligt att så många vill vara med i utlottningen! Svar kom in både via kommentarer och mail. En av er hade t om knåpat ihop ett rim! Kul!

Eftersom det blev rätt så många namn så bestämde jag mig för att lotta ut två böcker. Jag garanterar dessutom att lottningen gick rätt tillväga - alla namn skrevs upp på varsin lapp och hamnade i en ren ytterkruka. Sedan drog äldsta dottern (totalt likgiltig till hela projektet kan jag lova!) lappar. Namnen som drogs var:

Pia som bloggar på Min Rostiga Skatt
och
Anette som bloggar på Rost och Rädisor

GRATTIS till er båda. Maila er adress så skickar jag böckerna bums. Ni når mig på: ellan72.blogspot@gmail.com
Nu hoppas jag förstås att ni tycker om Blomsterflickan. Hihi!

Önskar er alla en härlig nationaldag! Må så gott!


4 kommentarer:

  1. Grattis till vinnarna! De får en bok som är riktigt fin att läsa.
    Kram Eva

    SvaraRadera
  2. Grattis Pia och Anette!

    SvaraRadera
  3. Jättekul, tackar!
    Kram dottern från mig
    /Anette

    SvaraRadera
  4. Blev jätteglad och ser fram emot att läsa den!
    Tack!
    Må så gott!
    Pia

    SvaraRadera

Tack för att du vill lämna en kommentar! Jag blir superglad! Det är så roligt att läsa vad du tycker och tänker.