tisdag 30 maj 2017

Utlottning! Vinn min bok!

Allers Trädgård nr 7 har precis kommit hem till oss som är prenumeranter. I butik dyker den upp på torsdag den 1 juni. Det här numret har jag väntat på sedan början av april - ända sedan jag fick reda på att min bok Blomsterflickan skulle komma med på ett litet hörn.

Idag är jag glimrande lycklig - på sidan sju finns min bok med!



Vill du vinna ett signerat ex?

Att boken dyker upp i tidningen känns jätteroligt och jag vill gärna fira det genom att köra en liten utlottning. Vill du ha chansen att vinna ett signerat ex av min bok Blomsterflickan? Lämna i så fall en kommentar på det här inlägget så är du med i utlottningen. Vill du hellre skicka ett mail så går det självklart också bra. Mailadressen hittar du i högra kolumnen.

Sista dagen att delta är måndag den 5 juni.
På nationaldagen, den 6 juni, presenterar jag vinnaren i utlottningen här på bloggen.

Om ni vill får ni gärna tipsa andra om utlottningen. Använd i så fall nedanstående bild och länka till det här inlägget.


Blomsterflickan har fått fina recensioner. Det känns helt fantastiskt roligt! Svårt att förklara, men när jag hör andra berätta och tycka om Blomsterflickan så händer det nåt i hjärtat. Det berör på ett väldigt djupt plan. Vill du läsa vad t ex Isa på bloggen Isas Trädgård skrev om boken så kan du klicka här.

7 kommentarer:

  1. JA! Självklart vill jag vinna ett signerat ex av din härliga bok! Har tänkt att jag givetvis ska köpa ett ex för att jag 1. själklart vill läsa den! 2. vill stötta dig som författare, men jag kan ju inte gå miste om chansen att vinna ett ex (fattig illustratör som jag är ��). Hoppas, hoppas! Stor kram

    SvaraRadera
  2. Någon blir glad som vinner din bok! Jag har ju tidigare köpt den och kan verkligen rekommendera Blomsterflickan.
    Kram Eva

    SvaraRadera
  3. Självklart vill jag vara med och hoppas på turen. Grattis till fina recensioner!
    /Anette

    SvaraRadera
  4. Så roligt och vilka fina ord det står skrivet om din bok! Man blir ju onekligen nyfiken på boken så jag är gärna med på utlottningen.

    Må så gott!

    SvaraRadera
  5. Grattis Ellinor - jag såg din fina bok i tidningen idag, så roligt !!
    Klart du skall komma hit och hälsa på - hör av dig bara någon gång i sommar när du har vägarna förbi Örebro.
    Ha det så gott !
    Kram/Isa

    SvaraRadera
  6. Kul och så klart vill jag vara med i utlottningen ! :)

    Ha en go helg !

    SvaraRadera
  7. Åhhh!! HInner jag vara med i utlottningen????! Hoppas det och lite tur på det också :)
    Grattis till dig också, så otroligt kul med boken!
    Sommarkram från Titti

    SvaraRadera

Tack för att du vill lämna en kommentar! Jag blir superglad! Det är så roligt att läsa vad du tycker och tänker.