lördag 11 februari 2017

Vinter vid dammen

Idag är himlen blå och solen skiner. Om jag ställer mig vid det soliga fönstret så värmer strålarna på skinnet. Härligt är det minsann!

Ute vid dammen är vintern riktigt vacker. Det glittrar i snökristallerna och isformationerna vid det öppna vattnet glänser i solen. Jag försöker lära mig att tycka om vintern och sådana här dagar går det ganska bra.






Mina dagar är fulla av jobb och fokus på bokförsäljning. Man kunde ha trott att det svåra och krångliga skulle vara att skriva själva historierna, men se så visade det sig verkligen inte vara. Nåja, det är ett kärt besvär. Förutom detta så ser jag fram emot våren! SNAAAAART är den här! Jag jublar över detta nu när jag alldeles snart ska sätta igång med frösådderna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du vill lämna en kommentar! Jag blir superglad! Det är så roligt att läsa vad du tycker och tänker.