tisdag 21 februari 2017

Lycklig!

Vilken underbar dag! Efter många dagar med grå dimma så kan man se och känna solen idag. Underbart!

En annan underbar sak är de snälla orden som Isa skriver på sin blogg om min bok Blomsterflickan. Orden värmer ända in i hjärteroten och jag är överlycklig.
Blomsterflickan är en av två böcker som jag publicerade i januari 2017. Det är en stillsam skönlitterär historia som handlar om läkande och vänskap i en besjälad trädgård. Vill du veta vad Isa tyckte så kan du titta in här: Isas Trädgård



Min andra bok heter Borgen och i skrivande stund är den ute hos ett par olika bloggare som ska ge den sitt omdöme. Det är fruktansvärt, kan jag meddela. Att gå runt och vänta medan någon ska vända ut och in på något som under lång tid har varit en stor del av mig själv. Nåja. Det är säkert karaktärsdanande på något sätt. Hihi!


Blomsterflickan och Borgen finns att köpa på Adlibris, Bokus och via Akademibokhandeln. De finns som e-böcker och finns tillgängliga på ett flertal nätbokhandlar, t ex Google Books. Vill du läsa mer om mina böcker så är du hjärtligt välkommen in på min författarsida www.ellinorhaggstrom.com

(Just nu är priset på Borgen felaktigt på nätbokhandlarna. Priset ska ligga kring 140 kr och jag har bett förlaget justera detta. Så ett tips är att avvakta med beställning ett par dagar om ni händelsevis skulle vilja klicka hem den här titeln.)

Önskar er alla en fin dag!

1 kommentar:

  1. Tack för tipset om Soltimmar.se! Det gäller att ha koll på läget när man är som oss ;)
    Jag är så dålig nu för tiden att LÄSA böcker men lyssnar jämt. Har Storytel och där finns inte dina böcker... Ännu!
    Google Books? Gratis eller?

    Snart, snart så kommer det stå på 10 dygns prognosen... Sol och 15 grader :)

    Kram

    SvaraRadera

Tack för att du vill lämna en kommentar! Jag blir superglad! Det är så roligt att läsa vad du tycker och tänker.