söndag 12 februari 2017

Har börjat från fel ände?

Vårens projekt är att fixa till garageuppfarten. Då ska ett par rabatter kantas, några buskar ska klippas till och grus ska fyllas på. Det borde ju inte ta alltför lång tid, tycker man. Å andra sidan är det en stor grusplan och eftersom jag verkligen inte tycker om att sitta så där närmast vägen till allmän beskådan och dra ogräs så finns risken att projektet kommer dra ut på tiden. Jo, jag känner mig själv.

När väl det tråkiga jobbet är färdigt ska jag ha ett sånt där trevligt display/välkomst/stylingbord som är så himla snyggt. I alla fall hos andra. Det återstår att se om jag får till det lika bra.


Bord har jag inget än så länge, men jag låter inte det hindra mig. Istället har jag samlat på mig saker att ha på bordet. Finfina trälådor av olika storlekar till exempel. Och några fina zinkbaljor. Stallfönster finns samt en och annan dekoration.


Japp, jag är redo. Jag ska bara ha ett bord. Men först måste jag göra om garageuppfarten...

2 kommentarer:

  1. Det blir nog fint ska du se...jag börjar ALLTID i fel ände ha ha, men det brukar bli bra till slut ändå :)
    Kram från Titti

    SvaraRadera
  2. Man måste ju börja någonstans;))
    Det kommer säkert att bli jätte bra!
    Ha det gott!

    SvaraRadera

Tack för att du vill lämna en kommentar! Jag blir superglad! Det är så roligt att läsa vad du tycker och tänker.