torsdag 12 januari 2017

Ja! Äntligen 2017!

Ja men jösses. Två hela månader sedan senaste inlägget! Jag skäms. Nåja. Livet har liksom flängt fram, om ni förstår vad jag menar, men nu är det nytt år och därmed nya tag.


Det här året kommer att bli fantastiskt. Jag ser fram emot trädgården och alla planer jag har. Köksträdgården ska ramas in, skjul ska byggas, dammen ska tömmas och rengöras och så ska jag... Tja, jag känner mig lite som Askungen när hon tittar i boken och rabblar upp vad hon ska göra med sin klänning för att få den färdig inför balen. Vi får se vad jag hinner.


I mars öppnar Trädgårdsidyll sin andra butik och dit är ni alla hjärtligt välkomna! Fokus kommer att ligga på lugn, ro och harmoni. Vi kommer ha en visningsträdgård med rabatter och köksträdgård. Det kommer att finnas sittplatser. Det kommer finnas avkoppling. Vi kommer att arrangera flera olika evenemang och det kommer att erbjudas yogapass och avslappningsmeditation i trädgården samt föreläsningar inom ett flertal olika teman. Självklart har vi även en trädgårdsbutik samt plantor till försäljning. På den här fantastiska platsen kommer jag att vara butiksansvarig och som jag längtar! Mer information kring detta kommer, det kan ni vara säkra på!

Förutom allt detta fantastiska så släpper jag snart en bok. Det är en skönlitterär historia som vänder sig till trädgårdsälskare. Så fort den dyker upp så lovar jag att skrika högt. Av lycka mestadels. Jag kommer att vara min egen vrålande reklampelare.

Önskar er alla en underbar start på året! Vi ses!






1 kommentar:

  1. Vilken underbar energi du har och så många planer! När har du hunnit skriva boken? Men det heter ju att om man vill få nåt gjort ska man be nån som redan har mycket att göra. De vet hur man får ändan ur vagnen.
    Du är i högsta grad ursäktad att det inte blivit något inlägg på ett tag 😄
    Låter som ett spännande koncept med trädgård, yoga och plantor. Var ligger butiken nånstans? Det kan ju vara så att en har vägarna förbi.
    Allt gott
    /Anette

    SvaraRadera

Tack för att du vill lämna en kommentar! Jag blir superglad! Det är så roligt att läsa vad du tycker och tänker.