söndag 29 januari 2017

Försmak av våren!

Det finns många fördelar med att arbeta med trädgård och i en trädgårdsbutik. Den allra största fördelen är utan tvekan alla växter. Särskilt så här års är de alldeles förtjusande.




Om man ska försöka hitta en nackdel med jobbet så är det kanske att det blir rätt så dyrt... Det är ju hela tiden nya fantastiska ting som måste följa med hem. Särskilt julrosen på översta bilden. Den riktigt ropar till mig: "Ta med mig hem! Jag vill bo i din trädgård!" Hihi!

Hoppas ni alla har en riktigt fin helg!


2 kommentarer:

  1. Förstår helt och fullt att julrosen måste följa med hem. Vi behöver små gladpiller i växtform så här års.

    Ha det gott! Carina

    SvaraRadera
  2. Åh! För mig vore det också både härligt och "farligt" att jobba med växter... Förstår att det är svårt att låta bli att lockas av den och den. Och den. Julrosen, såååå fin!
    Allt gott!
    /Katarina
    ...som ser att du skrivit en bok. Oj! Så bra jobbat! Grattis!!!

    SvaraRadera

Tack för att du vill lämna en kommentar! Jag blir superglad! Det är så roligt att läsa vad du tycker och tänker.