söndag 6 november 2016

Ljusfat

Eftersom jag har ett sånt vansinnigt roligt jobb så har jag möjlighet att skapa saker som jag själv verkligen vill ha. Och nu när det var dags att ta hem ett ljusfat så fick det bli ett som passar mig - en sommaräng.


Det är ett enkelt arrangemang - ett blockljus, mossa, hjärtan på tråd, ett par blommor och en groda. Grodan är från Eldgarden och är den inte helt ljuvlig? Som han/hon njuter! 


Så där ska jag göra i sommar. Sträcka ut mig på gräset och titta på himlen. Jag ska se på fåglar som flyger förbi, lyssna på porlet från dammen och njuta av känslan att vara varm.


Om några veckor ska jag byta ut sommardekorationerna till adventspynt. Vad det blir återstår att se. Ha en trevlig helg!

6 kommentarer:

  1. Härligt ljusfat - gillar grodan skarpt !!
    Tack för din hälsning hos mig !
    Ha det så gott !
    Kram/Isa

    SvaraRadera
  2. Vilket fint fat! En trevlig idé som ju kan anpassas till olika säsonger, högtider osv. Härligt uttryck grodan har =o))
    Allt gott!
    /Katarina

    SvaraRadera
  3. Skön ide och härligt med en anledning att pyssla.Om man behöver någon mer än att det är roligt... :)

    SvaraRadera
  4. Så fint fat och fint dekorerat också! Grodan ser ut att trivas :)
    Kram från Titti

    SvaraRadera
  5. Vilken härlig groda, en riktig livsnjutare! Ja, snart får vi pynta, det ser jag faktiskt fram emot!

    Kram GUnilla

    SvaraRadera
  6. Vackert ljusfat och grodan ser ut att ha det skönt. Snart är mörka november slut och då blir det mysigt när man kan pynta hej vilt utan att behöva skämmas att man blir lite nördig i december. Ha det fint. Carita

    SvaraRadera

Tack för att du vill lämna en kommentar! Jag blir superglad! Det är så roligt att läsa vad du tycker och tänker.