tisdag 5 januari 2016

Mest nöjd med 2015

Det blev en hel del gjort i trädgården under 2015. Jag provade upp-och-nedvänd tomatodling i växthuset, skaffade hönshus och höns, blev färdig med ruinen och alla dess växter, anlade en ny rabatt och byggde ett lusthus.


Bland alla projekt som genomfördes känner jag mig mest nöjd med lusthuset. Det var roligt att bygga - det gick både undan och blev bra. Det är också lusthuset jag ser mest fram emot under 2016. Det kommande året ska jag se till att rabatterna runt omkring grävs och planteras. Jag har många tankar och planer.

Vill ni följa bygget så kan ni läsa om det i mina tidigare inlägg:
23 juli 
24 juli
25 juli

3 kommentarer:

  1. Vad roliga projekt, som jag följt. Ska bli roligt att se ännu mer. Det behövs nog litet växter runt för att inte bara stå där. Det kommer säkert att bli jättebra. / Britt

    SvaraRadera
  2. Kul med projekt och när man är nöjd med dom, vilket du måste vara, fantastiska, så är det så kul allting! Och nu börjar ljuset komma tillbaka så vips säger det väl bara och så är det dags igen! Underbart!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  3. Kul när man blir nöjd med resultatet! Ni hann med många förutom lusthuset. Kommer att bli jätte fint när lusthuset blir inbäddad med blomster:)
    Trevlig helg!

    SvaraRadera

Tack för att du vill lämna en kommentar! Jag blir superglad! Det är så roligt att läsa vad du tycker och tänker.