torsdag 20 november 2014

Vem vann på det bytet måntro?




Som jag redan har sagt så badar jag i jordärtskockor och härom dagen tog jag med ett lass till arbetskamraterna. Fantastiskt bra för mig - på så sätt fick jag ner mängden något samtidigt som jag fick lite recepttips på köpet.
Men det var inte nog med det. Idag fick jag dessutom presenter som tack! Va? Kan ni förstå? Både vin och ljus. Och på det ihoprullade pappret finns ett spännande recpt på soppa med chiliräkor. Det ska jag sannerligen testa.

Wow. Vilka arbetskamrater jag har! Tack snälla ni! Säg bara till om ni vill ha fler skockor så går jag ut och gräver direkt. :-)


2 kommentarer:

  1. Det var ju inte så dumt, jag förstår att du gärna delar med dig mera av dins skockor.
    Ha en mysig helg med vin och ljus.Carita

    SvaraRadera
  2. Så bra med byteshandel. Det idkar jag också. Jag syr och tillbaka får jag ägg och kött. Vem vinner på det bytet? JAG.

    SvaraRadera

Tack för att du vill lämna en kommentar! Jag blir superglad! Det är så roligt att läsa vad du tycker och tänker.