lördag 15 november 2014

Nya stövlar!

En av världens bästa växt- och inredningsbutiker - Trädgårdsidyll (dvs den butik som min syster och hennes kollega driver) firade treårsjubileum idag. Självklart var jag där. Maken och yngsta dottern följde också med och vi botaniserade runt en hel del. Som vanligt ville jag ha typ allt.

Det fanns mängder med finfina erbjudanden samt varm glögg, pepparkakor och skumtomtar. Jag lyckades sluta äta skumtomtar efter tomte nummer fem... Bra jobbat tyckte jag själv.

Lite shopping blev det också såklart.
Trädgårdsidyll är återförsäljare av Garden Girl och idag hade de hela 50 % på sortimentet. Fantastiskt billigt! Jag lät mig övertalas av familjen och köpte ett par gummistövlar. Eftersom stövlarna jag har haft under hösten har gått sönder och därmed släppt in lika mycket vatten som de har hållit borta så var det ett kanonbra köp. Tänk va! 350 kr istället för 700! Oerhört bra. I morgon ska jag inviga dem när jag ska gräva upp ett helt fång jordärtskockor.


Vill ni kika in hos Trädgårdsidyll kan ni klicka här!

1 kommentar:

  1. Låter helt underbart det, och vilket stövelfynd!!!

    /Jenny

    SvaraRadera

Tack för att du vill lämna en kommentar! Jag blir superglad! Det är så roligt att läsa vad du tycker och tänker.