tisdag 10 juni 2014

Michelangelo säger hej

Jag är bara tvungen att visa er min lilla film som jag kallar: "Michelangelo säger hej". Den lär inte bli nominerad till Guldpalmen, men är rätt så charmig ändå. Inspelad på en liten kameramobil, så kvaliten är därefter.

Filmduken är liten, så ni får helt enkelt luta er framåt. Det går visst inte att förstora har jag hört. Själv är jag ingen tekniker så jag bara gillar och accepterar. :-)

Michelangelo är vår mest företagsamma sköldpadda och när hon vill fram så tar hon sig fram - oavsett om det är en näckros i vägen eller inte.

Så - plocka fram popcorn och dricka. Nu blir det filmtajm!

video

1 kommentar:

  1. Ja han kämpar på. Helst över bladen. Men vid ett tillfälle fick han vila hakan på ett blad. Jag blev så fascinerad så popcornen är kvar.

    SvaraRadera

Tack för att du vill lämna en kommentar! Jag blir superglad! Det är så roligt att läsa vad du tycker och tänker.