torsdag 27 mars 2014

Sommarminnen från Ven

I väntan på värmen sitter jag och tittar på härliga sommarminnen från förra året. Vilken sommar vi hade! Det var helt fantastiskt! Låt oss hoppas på en repris i år.

Ett av sommarminnena var från Ven. En dagstur över sundet tog mig och mobilkameran till grusvägar, sommargula rapsfält och klarblå himmel. Yngsta dottern var med och OJ vad vi njöt!

En sån här knotig pil hade jag gärna haft i trädgården.
 
Hundkex (hm, stavas det med e eller ä?) i dikesrenen.
 
Utsikt över åkrar och fält. Allra längst bort skymtar fastlandet.

Det var varmt och gott må ni tro!


4 kommentarer:

  1. Fina bilder från Ven! Länge sen jag var där, men nu blir jag jättesugen när jag ser dina foton.
    Ha det gott
    /Anette

    SvaraRadera
  2. Fint!
    Vi var där med familjen för tre år sedan tror jag och förra året var jag där med jobbet.
    Vackert ställe!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Vilka härliga sommarbilder! Har aldrig varit där men bilderna påminner mig om Österlen där jag bodde tidigare. Åh, vad jag längtar efter blommande rapsfält och blå himmel...för mig är det riktigt somrigt/ Kram Titti

    SvaraRadera
  4. Åh, Ven! En favoritplats på jorden!
    Ha en fin lördag i solen. Kram Maria

    SvaraRadera

Tack för att du vill lämna en kommentar! Jag blir superglad! Det är så roligt att läsa vad du tycker och tänker.